maanantai 17. syyskuuta 2012

Tunnustus!


Olen näköjään onnistunut jotenkin ujuttautumaan 
sisään blogosfääriin, kun huomasin juuri saaneeni TUNNUSTUKSEN! Vau, kylläpä tuntuu ylevältä! Kiitos ihanaisen Kotvasia blogin pitäjälle! You made my day!



Pistetään tunnustus eteenpäin! Minulla on lukuisia suosikkiblogeja ja viiden suosikin nimeäminen on yllättävän vaikeaa. Päätin pidättäytyä ruokapainotteisissa blogeissa. 


Tässä tunnustukseni haasteeseen liittyen:


1. Chicling Hannan tekstejä lukiessa tulee aina hihiteltyä ääneen. Jutut ja kuvat ovat oivaltavia. Ravintola-alan kasvattina seuraan innolla Raflan kuulumisia Hannan blogissa. 


2. Vatsasekaisinkilinkolin Nimi ja tarina sen takana ovat kutkuttavan hauskoja. Riikka ja apupoika tekevät ruokaa minun makuuni ja kuvaavat toinen toistaan upeampia kuvia.


3. Omenaminttu Kirjoittajalla on mukavan ajankohtaisia aiheita ja huh, miten hienoja kuvia. Valot ja varjot rakastavat Omenaminttua ja hänen kameraansa!


4. Soppakellari Tuslan blogi on minulle aika uusi tuttavuus, mutta viimeisimmän postauksen aloitus: "Olen Euroopan kehnoin ja kärsimättömin askartelija" sulattaa sydämeni. Älä huoli Tusla, et ole tavannut minua vielä!


5. Jokihakakokkaa Jokihaka tekee hyvää, ronskia ruokaa. Kuvia ei voi olla katselematta ilman että kuola väkisinkin lorahtaa suupielestä.



Tunnustuksen säännöt ovat seuraavat:

1. Kiitä linkin kera bloggaajaa, joka antoi sinulle tunnustuksen.
2. Anna tunnustus eteenpäin viidelle lempiblogillesi ja kerro siitä heille kommentilla.
3. Kopioi Post it -lappu ja liitä se blogiisi.
4. Ole iloinen saamastasi tunnustuksesta, vaikka se onkin kerrottu vain Post it -lapulla ja toivo, että lempibloggaajasi jakavat sen eteenpäin.


Tsemppiä viikkoon kaikille blogikavereilleni!

3 kommenttia:

  1. Soppakellari kiittää ja kumartaa! Nämä tsempit tarvitsin juuri tähän viikkoon, joka oli pitkä ja kiireinen. Nyt kotisohvalla, pizza suusssa ja punkku laisssa. Ihanaa!

    VastaaPoista